Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaha
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 89688" data-attributes="member: 34"><p>Ei TSIISUS MÄ HAJOON TON NAISEN ÄÄNEEN</p><p></p><p>ei tsiisus oikeesti kiitti vaa</p><p></p><p>Tätä biisiä siis pitkästä aikaa tuli kuunneltua lmao oikeesti voitko lopettaa ei paljoo naurata atm</p><p></p><p>[MEDIA=spotify]track/6wNajOmhYbtemZQjXsBU6k[/MEDIA]</p><p></p><p>PLIIS VOITKO LOPETTAA 😤</p><p></p><p>huohhoih toisaalta empust tulee mieleen pepe aina koska molemmat tais alkaa periaatteessa about vuonna 2018... Samoihin aikoihin kai.......... Perkele....... Edelleen Pepeki mielessä lmao....... Tsiisus mikä de ja vu muuten NYT</p><p></p><p>MITÄ</p><p></p><p>oon varma etten oo kuullu tätä biisiä (siis eri biisi joka alko soimaa äske) aiemmin mut tuntuu että oon. Vai oonko sittenkin???? MITÄH</p><p></p><p>nyt oli mystinen</p><p></p><p>Todella mystinen</p><p></p><p>Toisaalta hyvä biisi ja tekis mieli lisätä jollekin listoista mutta kun hmm</p><p></p><p>Oonko kuullu tota vai en lmao no one knows</p><p></p><p>Oikeasti hyvä biisi mutta kun biisin nimi on "somebody i fucked once" niin en voi samaistua xD Mut silti yllättävän bängeri</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 89688, member: 34"] Ei TSIISUS MÄ HAJOON TON NAISEN ÄÄNEEN ei tsiisus oikeesti kiitti vaa Tätä biisiä siis pitkästä aikaa tuli kuunneltua lmao oikeesti voitko lopettaa ei paljoo naurata atm [MEDIA=spotify]track/6wNajOmhYbtemZQjXsBU6k[/MEDIA] PLIIS VOITKO LOPETTAA 😤 huohhoih toisaalta empust tulee mieleen pepe aina koska molemmat tais alkaa periaatteessa about vuonna 2018... Samoihin aikoihin kai.......... Perkele....... Edelleen Pepeki mielessä lmao....... Tsiisus mikä de ja vu muuten NYT MITÄ oon varma etten oo kuullu tätä biisiä (siis eri biisi joka alko soimaa äske) aiemmin mut tuntuu että oon. Vai oonko sittenkin???? MITÄH nyt oli mystinen Todella mystinen Toisaalta hyvä biisi ja tekis mieli lisätä jollekin listoista mutta kun hmm Oonko kuullu tota vai en lmao no one knows Oikeasti hyvä biisi mutta kun biisin nimi on "somebody i fucked once" niin en voi samaistua xD Mut silti yllättävän bängeri [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaha
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja