Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaha
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 89442" data-attributes="member: 34"><p>Ihan ku noi ei riittäis............ OIKEEST. En pääse ikinä yli noista enkä monesta muistakaa i guess.</p><p></p><p>Kuuntelen atm chaeyoungin listaa ja tää biisi on niin vitun mood ku voi vaa ikinä olla:</p><p>[MEDIA=spotify]track/3aVyHFxRkf8lSjhWdJ68AW[/MEDIA]</p><p></p><p>I mean se jostai syystä muistuttaa mua chaeyoungist. Ehkä muistakin mut joo. KIITTI VAA :D ja sitä paitsi TEEMU (joo oon nyt vaa aatellu teemuu ihan liikaa enkä tajuu vieläkään miten voin tykätä siitä mut kai tää nyt on sitten vaa tää mun frayromantic ass -.-)</p><p></p><p>Niiku oikeesti PLIIS.</p><p></p><p>PLEASE STOP</p><p></p><p>älytöntä mitem en jostain teemustakaa pääse ylös (muoks: *yli lmao) vaikka päällään seisois</p><p></p><p>Vannon se oli EHKÄ joskus 2019 ku katoin ton saagan ja nyt ku katoin sen uudestaan niin kävi taas sama juttu ku sillon lmao MITÄ VITTUA MITÄ VITTUA</p><p></p><p>EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ</p><p></p><p>also lopetan twicen kuuntelemisen</p><p></p><p>Also lopetan Salkkareiden kattomisen</p><p></p><p>Also lopetan red velvetin kuuntelemisen (oon kuunnellut sitä tänään ja huoh hoih vaan)</p><p></p><p>Miks täl listal tulee nonstoppina twicee (no se on chaen lista ehkä siks)</p><p></p><p>En tykkää 😠😠😠😠😠😠</p><p></p><p>Mut joo tavallaan...... Emt mietin vaan että jos laskisi kaikki mun ensinnäkin kpop ihastukset nii kuinkahan paljon niitä on :S tai salkkari-ihastukset niin kuinkahan paljon niitä on :SSSSSS please-</p><p></p><p>Vittu tukehdun atm mehuuni koska ny soi: bisexual anthem 🌝 en kestä tätä biisiä hmmmmmm why such sexual lyrics 😭 I'M SCARED hi i'm a SCARED ace</p><p></p><p>Mut joo basically en voi hyvin</p><p></p><p>Muutenki juon taas mehuu ihan henkihieverissä ku oon täs hyper-tilassa</p><p></p><p>En vieläkään ymmärrä oikeesti noita hyper-tiloja enkä ymmärrä onks ne pelkästään ihastuksiin liittyviä vai ihan muutenkin vaan?????? APUA I'M SCARED</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 89442, member: 34"] Ihan ku noi ei riittäis............ OIKEEST. En pääse ikinä yli noista enkä monesta muistakaa i guess. Kuuntelen atm chaeyoungin listaa ja tää biisi on niin vitun mood ku voi vaa ikinä olla: [MEDIA=spotify]track/3aVyHFxRkf8lSjhWdJ68AW[/MEDIA] I mean se jostai syystä muistuttaa mua chaeyoungist. Ehkä muistakin mut joo. KIITTI VAA :D ja sitä paitsi TEEMU (joo oon nyt vaa aatellu teemuu ihan liikaa enkä tajuu vieläkään miten voin tykätä siitä mut kai tää nyt on sitten vaa tää mun frayromantic ass -.-) Niiku oikeesti PLIIS. PLEASE STOP älytöntä mitem en jostain teemustakaa pääse ylös (muoks: *yli lmao) vaikka päällään seisois Vannon se oli EHKÄ joskus 2019 ku katoin ton saagan ja nyt ku katoin sen uudestaan niin kävi taas sama juttu ku sillon lmao MITÄ VITTUA MITÄ VITTUA EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ also lopetan twicen kuuntelemisen Also lopetan Salkkareiden kattomisen Also lopetan red velvetin kuuntelemisen (oon kuunnellut sitä tänään ja huoh hoih vaan) Miks täl listal tulee nonstoppina twicee (no se on chaen lista ehkä siks) En tykkää 😠😠😠😠😠😠 Mut joo tavallaan...... Emt mietin vaan että jos laskisi kaikki mun ensinnäkin kpop ihastukset nii kuinkahan paljon niitä on :S tai salkkari-ihastukset niin kuinkahan paljon niitä on :SSSSSS please- Vittu tukehdun atm mehuuni koska ny soi: bisexual anthem 🌝 en kestä tätä biisiä hmmmmmm why such sexual lyrics 😭 I'M SCARED hi i'm a SCARED ace Mut joo basically en voi hyvin Muutenki juon taas mehuu ihan henkihieverissä ku oon täs hyper-tilassa En vieläkään ymmärrä oikeesti noita hyper-tiloja enkä ymmärrä onks ne pelkästään ihastuksiin liittyviä vai ihan muutenkin vaan?????? APUA I'M SCARED [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaha
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja