Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 27827" data-attributes="member: 138"><p>Kuten jotkut ehkä tietävätkin, olen aloittanut uudessa työpaikassani kohta 2kk sitten. </p><p>Työvuorot ovat menneet miten menneet, kaikkea en tietenkään vielä osaa ja sehän on ymmärrettävää.</p><p>Mutta nyt kyllä ahdistaa. Tulevana viikonloppuna eli 10.-11.4 on mulla työvuorot jotka ovat 12h ja olen viikonlopun yksin kohteessa. Nyt päässäni on vain kauhukuvia siitä jos täällä tapahtuu jotain suurta tai muuta vastaavaa mitä en välttämättä osaa vielä kunnolla ja kukaan ei ole auttamassa. </p><p>Ahdistaa aivan suunnattomasti. </p><p>Hyvin harvoin saikutan töistä mutta nyt tekisi mieli ihan vain sen takia että ahdistaa se ajatus että olen vastuussa kaikesta ja jos tulee tilanne mitä en osaa, panikoin, menen lukkoon ja en tiedä miten se hoidetaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 27827, member: 138"] Kuten jotkut ehkä tietävätkin, olen aloittanut uudessa työpaikassani kohta 2kk sitten. Työvuorot ovat menneet miten menneet, kaikkea en tietenkään vielä osaa ja sehän on ymmärrettävää. Mutta nyt kyllä ahdistaa. Tulevana viikonloppuna eli 10.-11.4 on mulla työvuorot jotka ovat 12h ja olen viikonlopun yksin kohteessa. Nyt päässäni on vain kauhukuvia siitä jos täällä tapahtuu jotain suurta tai muuta vastaavaa mitä en välttämättä osaa vielä kunnolla ja kukaan ei ole auttamassa. Ahdistaa aivan suunnattomasti. Hyvin harvoin saikutan töistä mutta nyt tekisi mieli ihan vain sen takia että ahdistaa se ajatus että olen vastuussa kaikesta ja jos tulee tilanne mitä en osaa, panikoin, menen lukkoon ja en tiedä miten se hoidetaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ahdistaa.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja