Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahaha
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93314" data-attributes="member: 34"><p>Derealisatiot tai jotku vastaavat tulille</p><p></p><p>En osaa edes selittää tota tunnetta mut yhtäkkiä koin olevani täysin irrallaan maailmasta. Selitän tän varmaan ihan väärin mut siis nii. Koin jotenki itteni ja sit maailman silleen et ne on kaks eri asiaa, et on jotenki maailma ja sit minä joka ei oo olemassa tai jotain? Tuntuu vieläkin oudolta. En osaa yhtään selittää. Mutta siis sellanen olo että jotenki... Tai en tiiä</p><p></p><p>Nyt mul on tai oli sellanen olo että mulla soi samaan aikaan tyylii joku txt biisi päässä (ja joku muukin biisi ehkä) ja sitten samaan aikaan mun mieli yhdistelee eri asioita eri ajoilta esim yhtäkkiä nään vaan mielessäni siitä jostai dokkarista sen talon. Sillee mielee vaa singahtaa jotain tollasii mihinkään liittymättömiä asioita? Ja sit ne jotenkin yhdistyy samalla tähän hetkeen ja koen tän kaiken jotenki pelottavana. En oikee tiiä.</p><p></p><p>Ei tästä nyt mitään selvää saa mutta joo. En tiedä miten selviän. Varsinkaan jos joudun olemaan yksin. Mieli voi niin huonosti kun vaan ikinä voi olla. Kai vaa jatkuvasti tunkee mu mieleen ja koen senkin tosi epätodellisena (no vittu ihme ku en edes tunne sitä ????) Sillee onkse ihminen ees olemassa</p><p></p><p>Tuntuu et mus on joku tosi paha häiriö et en vaan ole normaali.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93314, member: 34"] Derealisatiot tai jotku vastaavat tulille En osaa edes selittää tota tunnetta mut yhtäkkiä koin olevani täysin irrallaan maailmasta. Selitän tän varmaan ihan väärin mut siis nii. Koin jotenki itteni ja sit maailman silleen et ne on kaks eri asiaa, et on jotenki maailma ja sit minä joka ei oo olemassa tai jotain? Tuntuu vieläkin oudolta. En osaa yhtään selittää. Mutta siis sellanen olo että jotenki... Tai en tiiä Nyt mul on tai oli sellanen olo että mulla soi samaan aikaan tyylii joku txt biisi päässä (ja joku muukin biisi ehkä) ja sitten samaan aikaan mun mieli yhdistelee eri asioita eri ajoilta esim yhtäkkiä nään vaan mielessäni siitä jostai dokkarista sen talon. Sillee mielee vaa singahtaa jotain tollasii mihinkään liittymättömiä asioita? Ja sit ne jotenkin yhdistyy samalla tähän hetkeen ja koen tän kaiken jotenki pelottavana. En oikee tiiä. Ei tästä nyt mitään selvää saa mutta joo. En tiedä miten selviän. Varsinkaan jos joudun olemaan yksin. Mieli voi niin huonosti kun vaan ikinä voi olla. Kai vaa jatkuvasti tunkee mu mieleen ja koen senkin tosi epätodellisena (no vittu ihme ku en edes tunne sitä ????) Sillee onkse ihminen ees olemassa Tuntuu et mus on joku tosi paha häiriö et en vaan ole normaali. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahaha
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja