Aihe vapaa Ahaha

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Voin huonosti

Meinasin että menisin sekasin chattiin kun se aukeaa (ei kai se vielä oo auki?) Mutta en pysty sittenkään. Enkä usko että siitä on apua D: enkä osaa selittää näitä asioita sitä paitsi pelkään että se sanois jotain mikä pahentais mun oloa (traumat siitä seksuaaliterapeutista joka pahens mun oloa sanoillaan jotenkin)

Ööhöhähöhöhög

Juuu tai tuntuu että ihastukset on sellanen aihe että niistä tulee aina hirvee pelko et niit ei vaa uskaltais puhuu.

Ah en tiedä mitä tapahtuu siis katoin jotain txt videoo emt tai niiku vittu 😭 kain lärvi 😭 ja sen nauru myös oli mulle liikaa ja kaikki muukin. Ja siis en oikeest tiiä

Tuntuu et oon ihan sekasin

Sit mul tulee flashbackei jostai syystä kaikesta. En tiedä miten se liittyy mihinkään mut fläsäreit kaverin mökiltä ja ne ahistaa enkä tiiä miks. Kaikki on ihan helvetin outoa. Pelkään kirjottaa tänne mitään ja kadun jokaista sanaa minkä kirjotan. Pelkään koko ajan että sanon joko itse jotain väärin tai että joku tulee sanoo mulle jotain ilkeetä tms. Pelkään jokaista askelta minkä otan.

Jäätävä nälkä mutta en oo pystynyt nyt moneen tuntiin syömään mitään kunnollista, ainoastaan juonu ja syöny jotain tosi pientä. Ei pysty syömään mitään semmosta mikä veis nälän. Enkä tiiä miks mut. Hm.

Kuuntelen musaa (txt) mut ei auta

Sattuu niin paljon rintaan. En tiiä mist tää johtuu. Pitää varmaan soittaa kohta 112 😌😌😌😌😌😌

En tajuu miks sattuu. Tai ei se satu koko ajan mut muutaman kerran vaa tuli tommosii hirveit pistoi. Ei oo kyllä eka kerta todellakaan joten en sit tiiä.

Tuntuu et paniikkikohtaus tekee tuloaan. Pistelee taas tohon kohtaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Elän jossai toises universumis. En tiiä vittu mikä tää paikka on. Mikään ei oo totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Derealisatiot tai jotku vastaavat tulille

En osaa edes selittää tota tunnetta mut yhtäkkiä koin olevani täysin irrallaan maailmasta. Selitän tän varmaan ihan väärin mut siis nii. Koin jotenki itteni ja sit maailman silleen et ne on kaks eri asiaa, et on jotenki maailma ja sit minä joka ei oo olemassa tai jotain? Tuntuu vieläkin oudolta. En osaa yhtään selittää. Mutta siis sellanen olo että jotenki... Tai en tiiä

Nyt mul on tai oli sellanen olo että mulla soi samaan aikaan tyylii joku txt biisi päässä (ja joku muukin biisi ehkä) ja sitten samaan aikaan mun mieli yhdistelee eri asioita eri ajoilta esim yhtäkkiä nään vaan mielessäni siitä jostai dokkarista sen talon. Sillee mielee vaa singahtaa jotain tollasii mihinkään liittymättömiä asioita? Ja sit ne jotenkin yhdistyy samalla tähän hetkeen ja koen tän kaiken jotenki pelottavana. En oikee tiiä.

Ei tästä nyt mitään selvää saa mutta joo. En tiedä miten selviän. Varsinkaan jos joudun olemaan yksin. Mieli voi niin huonosti kun vaan ikinä voi olla. Kai vaa jatkuvasti tunkee mu mieleen ja koen senkin tosi epätodellisena (no vittu ihme ku en edes tunne sitä ????) Sillee onkse ihminen ees olemassa

Tuntuu et mus on joku tosi paha häiriö et en vaan ole normaali.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En oikeesti tiiä mikä on totta

Tai mis mä oon

Taas sattuu tohon

Ylös Pohja