Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Aa tää adhd lääkitys on jännä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 130081" data-attributes="member: 154"><p>En osaa tolleen hienosti valikoida osia joita lainata niin vastaan pötköön. </p><p></p><p>Mulla se lääke oli just elvanse ja 60 aiheutti zombie olon, joten jatkettiin sit 50mg. Mulla olisi ollut ehkä varaa pudottaa joku 7kg mutta toi 15kg oli ihan liikaa. Työkaverit ja koulukaverit huolestu kun mun kasvoistakin tuli ihan luisevat. Onneksi se on tasaantunut ja lopettamisen jälkeen nousi 5kg aika nopeasti. </p><p></p><p>Sulla on aika samanlaiset oireet kun mulla ilman lääkettä. Tai no lääkkelläkin olin non stop väsynyt. Mulla on aina ollut semmonen aivosumu että mua väsyttää sikana mut sit mun kroppa sätkii ja nykii ja liikkuu sikana koska se yrittää pitää mut hereillä. Inhoan kommentteja että "oispa mulla edes puolet sun energiasta" kun musta ei todellakaan tunnu että mulla on energiaa. Musta tuntuu että toimettomaan liikkumiseen ei juuri tartte energiaa. Mä pyöritään jalkoja nukkuessakin. Mutta jos mun pitää vaikka nousta hakemaan vettä kun on jano, niin ei mulla energiaa siihen ole ja sit mä kitkuttelen janosena tunteja.se aivosumu just aiheuttaa hirveää päänsärkyä ja ahdistusta. Mä kans saan noita hyperfocus juttuja jossa aika vaan katoo, mutta en koskaan voi itse päättää mihin mä keskitys. En voi olla silleen et nyt pitää opiskella joten hyper Focus on my studies. Siihen ne lääkkeet autto just aluksi ennen kun musta tuli voimaton. Mulla on niitä muutama jäljellä niin otin vajaan eilen kun mulla on deadline tulossa ja onnistuin opiskelee 7h keskittyneesti mihin en pysty ilman lääkettä. </p><p>Mä kans huomasin lääkkeen hyödyn mutta kun punnitsin plussat ja miinukset niin päädyin lopettaa. Tunsin oloni fyysisesti niin heikoksi kun en kyennyt syömään tai edes juomaan smoothieita. Toivotaan että tää uusi lääke on mulle sopivampi. Tämä on nyt Atomoxetine. </p><p>Kannattaa puhua avoimesti eikä vähätellä sivuvaikutuksia koska et sä halua elää niiden kanssa loputtomiin. On turhauttavaa kun ei oikea lääke löydy heti, mutta niitä on niin monia että ei kannata tyytyä sellaiseen joka ei oo sulle sopiva!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 130081, member: 154"] En osaa tolleen hienosti valikoida osia joita lainata niin vastaan pötköön. Mulla se lääke oli just elvanse ja 60 aiheutti zombie olon, joten jatkettiin sit 50mg. Mulla olisi ollut ehkä varaa pudottaa joku 7kg mutta toi 15kg oli ihan liikaa. Työkaverit ja koulukaverit huolestu kun mun kasvoistakin tuli ihan luisevat. Onneksi se on tasaantunut ja lopettamisen jälkeen nousi 5kg aika nopeasti. Sulla on aika samanlaiset oireet kun mulla ilman lääkettä. Tai no lääkkelläkin olin non stop väsynyt. Mulla on aina ollut semmonen aivosumu että mua väsyttää sikana mut sit mun kroppa sätkii ja nykii ja liikkuu sikana koska se yrittää pitää mut hereillä. Inhoan kommentteja että "oispa mulla edes puolet sun energiasta" kun musta ei todellakaan tunnu että mulla on energiaa. Musta tuntuu että toimettomaan liikkumiseen ei juuri tartte energiaa. Mä pyöritään jalkoja nukkuessakin. Mutta jos mun pitää vaikka nousta hakemaan vettä kun on jano, niin ei mulla energiaa siihen ole ja sit mä kitkuttelen janosena tunteja.se aivosumu just aiheuttaa hirveää päänsärkyä ja ahdistusta. Mä kans saan noita hyperfocus juttuja jossa aika vaan katoo, mutta en koskaan voi itse päättää mihin mä keskitys. En voi olla silleen et nyt pitää opiskella joten hyper Focus on my studies. Siihen ne lääkkeet autto just aluksi ennen kun musta tuli voimaton. Mulla on niitä muutama jäljellä niin otin vajaan eilen kun mulla on deadline tulossa ja onnistuin opiskelee 7h keskittyneesti mihin en pysty ilman lääkettä. Mä kans huomasin lääkkeen hyödyn mutta kun punnitsin plussat ja miinukset niin päädyin lopettaa. Tunsin oloni fyysisesti niin heikoksi kun en kyennyt syömään tai edes juomaan smoothieita. Toivotaan että tää uusi lääke on mulle sopivampi. Tämä on nyt Atomoxetine. Kannattaa puhua avoimesti eikä vähätellä sivuvaikutuksia koska et sä halua elää niiden kanssa loputtomiin. On turhauttavaa kun ei oikea lääke löydy heti, mutta niitä on niin monia että ei kannata tyytyä sellaiseen joka ei oo sulle sopiva! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Aa tää adhd lääkitys on jännä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja