Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ujobiseksuaali" data-source="post: 49459" data-attributes="member: 195"><p>Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt?</p><p>- sinne missä just nyt oon</p><p></p><p>Missä haluaisit asua?</p><p>- siellä missä asun tälläki hetkellä</p><p></p><p>Mitä haluaisit tehdä työksesi?</p><p>- olla opettaja</p><p></p><p>Millainen on unelma kotisi?</p><p>- omakotitalo kivalla pihalla kivassa lähiössä</p><p></p><p>Minkälaisesta puolisosta pitäisit?</p><p>- rehellisestä, luotettavasta, huumorintajuisesta. sellasesta joka on itsevarma ja jaksaa mun ei niin itsevarmaa persoonaa.</p><p></p><p>Haluatko asua maalla vai kaupungissa?</p><p>- kaupungissa</p><p></p><p>Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia?</p><p>- valmistua opettajaks</p><p></p><p>Mikä saa sinut äkäiseksi?</p><p>- mun ärsyttäminen </p><p></p><p>Kuuma kahvi vai jääkahvi?</p><p>- ei kumpikaan kiitos</p><p></p><p>Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa?</p><p>- kahvi roskiin</p><p></p><p>Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet)</p><p>- silmät ja hymy</p><p></p><p>Hulluin asia mitä olet tehnyt?</p><p>- ei oikeen mitään hullua oo tullu tehtyä</p><p></p><p>Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt?</p><p>- kaipa sitä vois sanoa kaverin 24 juomaa päiväs saavutuksen</p><p></p><p>Pidätkö polttoaineen tuoksusta?</p><p>- en</p><p></p><p>Entä tupakan hajusta?</p><p>- en</p><p></p><p>Entä sateen hajusta ja äänestä?</p><p>- joo</p><p></p><p>Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen?</p><p>- vähän kaikki, muistosta riippuen</p><p></p><p>3 lemppari nimeä?</p><p>- venla, vilja, amalia</p><p></p><p>Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi?</p><p>- moniaha niitä oli mut eka oli yks lapsuudenkaveri</p><p></p><p>Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään?</p><p>- tällä hetkel ei taida olla asioita mitä kukaan ei tietäs</p><p></p><p>Minkä auton haluaisit?</p><p>- en oo autoihmisiä joten en osaa vastata</p><p></p><p>Onko sinulla joitain addiktioita?</p><p>- on</p><p></p><p>Viimeisin viesti?</p><p>- "no en mä ny vielä ku heräisin sit kolmelta"</p><p></p><p>Suurin flexauksesi?</p><p>- lol saan nuolastuu omaa kyynärpäätä</p><p></p><p>Pahin mokasi?</p><p>- monia</p><p></p><p>Ja viimeinen kysymys:</p><p>Mielipiteesi profiilikuvastani?</p><p>- en tykkää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ujobiseksuaali, post: 49459, member: 195"] Minne maahan tai kaupunkiin haluaisit juuri nyt? - sinne missä just nyt oon Missä haluaisit asua? - siellä missä asun tälläki hetkellä Mitä haluaisit tehdä työksesi? - olla opettaja Millainen on unelma kotisi? - omakotitalo kivalla pihalla kivassa lähiössä Minkälaisesta puolisosta pitäisit? - rehellisestä, luotettavasta, huumorintajuisesta. sellasesta joka on itsevarma ja jaksaa mun ei niin itsevarmaa persoonaa. Haluatko asua maalla vai kaupungissa? - kaupungissa Onko elämässäsi suunnitelmia? Millaisia? - valmistua opettajaks Mikä saa sinut äkäiseksi? - mun ärsyttäminen Kuuma kahvi vai jääkahvi? - ei kumpikaan kiitos Kahvi mustana vai maidon/kerman kanssa? - kahvi roskiin Minkä asian huomaat ensimmäisenä ihmisissä? (Kuten hiustyyli tai vaatteet) - silmät ja hymy Hulluin asia mitä olet tehnyt? - ei oikeen mitään hullua oo tullu tehtyä Hulluin asia jonka joku muu on tehnyt? - kaipa sitä vois sanoa kaverin 24 juomaa päiväs saavutuksen Pidätkö polttoaineen tuoksusta? - en Entä tupakan hajusta? - en Entä sateen hajusta ja äänestä? - joo Mitkä asiat nostattaa sinulle muistoja mieleen? - vähän kaikki, muistosta riippuen 3 lemppari nimeä? - venla, vilja, amalia Kuka oli ihastuksesi kun olit lapsi? - moniaha niitä oli mut eka oli yks lapsuudenkaveri Mitä asiaa et ole kertonut kellekkään? - tällä hetkel ei taida olla asioita mitä kukaan ei tietäs Minkä auton haluaisit? - en oo autoihmisiä joten en osaa vastata Onko sinulla joitain addiktioita? - on Viimeisin viesti? - "no en mä ny vielä ku heräisin sit kolmelta" Suurin flexauksesi? - lol saan nuolastuu omaa kyynärpäätä Pahin mokasi? - monia Ja viimeinen kysymys: Mielipiteesi profiilikuvastani? - en tykkää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
26 kysymystä, vastaa rehellisesti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja